מבחן פדל שטוח- HT Nano-P

 #18 ינואר 2016     שטח   
HT Nano-P Flat Pedal

יבואן: ש.א נועם

מחיר: 295

משקל: 354 גרם לזוג

 
 
HT הוא מותג הקצה של חברה וותיקה בשם HASING TA הקיימת למעלה מ 60 שנה. מותג זה נוסד ב 2005 ונועד כדי לתת מענה גלובלי לדרישות השוק המשתנות.  HT מפתחת ומייצרת פדלים, חישורים, ניפלים ושסתומים. את פדל ה  Nano-Pשבמבחן השיקו ב 2010 והוא הווה חידוש טכנולוגי פורץ דרך בהיותו פדל העשוי מפלסטיק עמיד ובעל פינים מתחלפים המיועד להיות מוצר פרמיום במחיר נמוך. מאז, החברה מייצרת את מוצריה גם תחת המותג שלה וגם עבור מותגים אחרים (ע"ע- ניוקפרופ, DEITY ועוד). ב 2013 החברה החתימה מספר כוכבנים כגון בריאן לופס, קייל סטרייט וארון גווין ששומרים על פרופיל גבוה ופרסום חיובי של הצלחות. לHT מספר דגמים רב של פלאטים וקליפלס והם גדלים ומרחיבים את קו המוצרים שלהם מדי שנה. לארץ הם מגיעים באדיבותו של שאולין מש.א נועם .


 
 


שיבוט? זה כל מה שחיפשנו
על פדל מעולה כבר דיברנו בכתבה על ניוקפרופ אלקטרון EVO לפני מספר חודשים, והנה מגיע עוד אחד, גרסת המקור של אותו פדל פשוט וטוב. הדמיון מדהים. למעשה לאחר דקות ארוכות של "מצא את ההבדלים", נמצאו 3 הבדלים בלבד. 1) צבע- הפדל שקיבלנו למבחן הוא שחור ולא כתום, 2) לוגו- על הפדל מופיע לוגו של HT ולא של ניוקפרופ, 3) לחדי האבחנה, המכסה ששומר על מיסבי הציר שחור וללא סימן ה"רדיואקטיבי" של ניוקפרופ. מעבר לכך הכל זהה, כך שניתן לומר בבטחון מלא שמדובר באותו פדל.
ובכל זאת, זה כל מה שתמיד רצינו.

על המוצר:
Nano-P הוא פדל עשוי ניילון מחוזק סיבים המיוצר בתהליך הזרקה בתבנית, הפלטפורמה מורכבת דרך צמד מיסבים סגורים על ציר פלדה העשוי בעיבוד שבבי ללא פעולות שיבוב מיותרות. מבנהו רחב ושטוח כיאה לפדל מתקדם, והוא מהווה בסיס מספק לאחיזה איתנה בנעל. מידותיו 100x95x18מ"מ והוא מגיע במגוון צבעים. משקלו המוצהר והרשמי עומד על 354 גרם לזוג.




 



בשימוש:
ניתן להסתכל על מבחן זה כמבחן המשך. חשוב לציין שפדל הפלסטיק עלה על אופני האישיים לפני 10 חודשים ומאז בחרתי להשאר איתו. במבחן ארוך הטווח ניכרים סימני שחיקה בעיקר כחופש שבין גוף הפדל לציר הפלדה. למעט חופש זה, ניתן לומר שהוא מחזיק מעמד אף טוב מכל פדל אלומיניום שהיה ברשותי. ללא שברים זחילה או כיפוף בגוף הפדל. מעט פינים עקומים שנחבטו בסלעים ושריטות שטחיות לרוב, אבל שמיש לחלוטין. תוצאה יפה בהתחשב בממוצע של שתי רכיבות בשבוע לאורך תקופה זו. אם הייתי צריך לתת תוקף, הייתי אומר שזהו פדל לתקופה של שנה פלוס מינוס.
החלפה לפדל החדש לא שינתה במאום את האחיזה, זאת הודות לפינים הארוכים שאוחזים בנעל גם כשהם כפופים מעט. אחיזה היא אחת התכונות הבולטות של פדל זה והיא נשמרת לאורך חיי הפדל.
כבעל אופניים עם ציר מרכזי נמוך מאד, שפשוף הפדל בקרקע קורה יותר מכפי שהייתי רוצה להודות. הצליל העמום של הפלסטיק, בניגוד לצליל הצורמני של גירוד פדל אלומיניום על סלע מפחית את תחושת הכשלון ומסייע להסתיר עובדה זו מחבריך לרכיבה (שלא יחשפו את העובדה שאתה רוכב בינוני...). פלטפורמת הפלסטיק קשיחה מספיק ומשטח הדריכה הגדול שכולל 7 פיני מתכת בכל צד ועוד שלושה פיני פלסטיק אחז היטב את נעל הרכיבה שלי.
לגבי עיצוב המוצר, מראה הפדל הוא שמרני למדי, מעין פלטפורמה מלבנית ללא מעוף. תכנון חלקים בהזרקה בתבנית מאפשרים חופש פעולה וניצול טוב יותר של חוזק/משקל. כמתכנן ורוכב, הייתי רוצה לראות פדל פלסטיק חדש מושק בקרוב מכוון זה.




 
 


סיכום
HT קלעו במדוייק למה שרוכב על פלאטים צריך. זהו מוצר בעל ביצועים טובים, משקל נמוך ובמחיר זול.  מוצר כזה שכיף להרכיב על האופניים ולא נשבר הלב (והכיס) במידה וסלע גדול קפץ עליך ועיקם לך את ציר הפדל או שסתם הבאת "בלינג" חדש לאופניים והפדל בצבע שבחרת כבר ממש לא.
באריזה חסרים בעיני פינים להחלפה, שהיו משמחים כל רוכב שאיבד בורג. (בדיחה של בנים: עדיף לאבד בורג מפין)
בשורה התחתונה, תמורה טובה מאד לכסף


יותר:
אחיזה, משקל, מחיר
פחות:
חסרה תעוזה, אין בידול מספק בין גרסת המקור למותגים הנוספים.

רוכבים שקראו כתבה זו קראו גם