Trek משיקה את אופני הכביש הקלילים Emonda SLR 2018

 #35 יוני 207     כביש   
Trek משיקה את אופני הכביש הקלילים Emonda SLR 2018

הודעה לעיתונות מאת CTC- טרק ישראל




 




שלוש שנים לאחר שהושקה קולקציית אופני הכביש הקלה ביותר בהיסטוריה, משיקה חברת Trek את הקולקציה החדשה מסדרת ה- Emonda.
רבים טענו ש- Trek לא תוכל להציג אופנים קלים יותר. רבים טוענים שאין מקום למעצורי דיסק על גבי אופני כביש קלילים. אז טענו. המהנדסים של Trek טוענים שאין דבר העומד בפני הרצון: ה- Emonda החדשים קלים יותר, קשיחים יותר ונוחים יותר מאי פעם, ומציעים יתרונות ברמת הביצועים לרוכבים התחרותיים ויתרונות ברמת חוויית ואיכות הרכיבה לרוכבים החובבים.
לראשונה מוצעים דגמי Emonda Disc, אשר ישנו את התפיסה לגבי אופניים קלי משקל. דגמי הדיסק יעניקו יכולת בלימה טובה מאוד בכל תנאי מזג אוויר ומרווח צמיגים משופר, בתוספת משקל זניחה לעומת הגרסה עם המעצורים הרגילים. זוהי הצהרת כוונות רשמית של חברת Trek- מעצורי דיסק אינם שייכים לאופניEndurance  בלבד, אלא גם לאופני פרפורמנס סופר קלים ותחרותיים.



 




 Emonda SLR הפסגה של אופני כביש תחרותיים קלי משקל



ה- Emonda SLR החדשים חוזרים לאתגר את מיטב העליות, הירידות והסיבובים של מרוצי האופניים החשובים בעולם. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון ביצור שלדות
קרבון ועם שיתופי פעולה ותמיכה מהרוכבים המקצוענים מקבוצת Trek-Segafredo, הצליחו מהנדסי החברה לשפר את מבנה שכבות הקרבון בשלדה, לגלח משקל, לשפר את הקשיחות ואת איכות הרכיבה, ובכך להעמיד בפסגה את אופני הכביש הקלים הטובים בעולם.




 



 





כך נראים המשקלים החדשים של דגמי הקליפר והדיסק, המבוססים על קרבון OCLV 700
Émonda SLR frame - 640g
Émonda SLR Disc frame - 665g
Émonda SLR fork - 313g
Émonda SLR Disc fork - 350g



 




 

הודות לשיתוף פעולה צמוד עם חברת Bontrager, דגמי הקליפר כוללים מעצורים חדשים וקלים מיוחד מדגם Speed Stop Pro , המגלחים כ- 50 גרם לסט (מול הדגם
הנכחי)! שלדות ה- Emonda מתוכננות כך שבכל מידת שלדה תישמר איכות הרכיבה. לשם כך, יריעות הקרבון מותאמות לכל מידת שלדה ומונחות באופן המיטבי כדי לשמור
על הביצועים הטובים ביותר. בנוסף, כל השלדות כוללות את המאפיינים הבאים:
- מעצורי קליפר בחיבור ישיר, מאפשרים שימוש בצמיגים ברוחב 25 מ"מ.
- מעצורי דיסק בחיבור שטוח, מאפשרים שימוש בצמיגים ברוחב 28 מ"מ.
- חיווט כבלים פנימי בשיטת Control Freak
- עמוד אוכף חיצוני Seat Mast
- ציר מרכזי ברוחב 90 מ"מ BB90
- סופיות מזלג ושלדה מקרבון (בגירסת הקליפר)
- התקן למעביר קדמי מקרבון
- מזלג קדמי E2 בקוטר משתנה " 1-1/8-1-1/4
- מגן שלדה מנפילות שרשרת
- התקן אינטגראלי לחיישן מהירות DuoTrap
2 - סוגי גיאומטריה: H1 / H2
- אפשרות להתאמה אישית עם ממשק Project1




 
 

 





Emonda SL  טכנולוגיה של שלדת קצה במחיר משתלם
 


שלדת ה- Emonda SL שואבת את הטכנולוגיה המתקדמת של שלדת ה- SLR, אך במחיר משתלם הרבה יותר. השלדה החדשה מקבלת עדכונים בדמות משקל נמוך
יותר, מעצורי קליפר עם חיבור ישיר וחיווט פנימי Control Freak.

 



כך נראים המשקלים החדשים של דגמי הקליפר והדיסק, המבוססים על קרבון:OCLV 500
Émonda SL frame - 1091g
Émonda SL Disc frame - 1149g
Émonda SL fork - 313g
Émonda SL Disc fork - 350g
Émonda SL 5 fork - 436g

 


כל השלדות כוללות את המאפיינים הבאים:
-מעצורי קליפר בחיבור ישיר, מאפשרים שימוש בצמיגים ברוחב 25 מ"מ.
- מעצורי דיסק בחיבור שטוח, מאפשרים שימוש בצמיגים ברוחב 28 מ"מ.
- חיווט כבלים פנימי בשיטת Control Freak
- עמוד אוכף חיצוני Seat Mast
- ציר מרכזי ברוחב 90 מ"מ BB90
- סופיות מזלג מקרבון )בגירסת הקליפר(
- התקן למעביר קדמי מקרבון
- מזלג קדמי E2 בקוטר משתנה " 1-1/8-1-1/4
- מגן שלדה מנפילות שרשרת
- התקן אינטגראלי לחיישן מהירות DuoTrap
- גיאומטריה: H2
- דגם יעודי לנשים Emonda SL 5 Women's




 



סדרת ה- Emonda SL תאחד למעשה את הסדרות S ו- SL מהקולקציה הקודמת, ובכך תביא אל הצרכן הסופי את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בנקודת מחיר נמוכה יותר (הדגם Emonda SL 5). כל שלדות ה- Emonda מגובות באחריות לכל החיים כנגד פגמי יצור, בדומה לדגמים האחרים. כל הדגמים בסדרת ה- Emonda כוללים מערכות הילוכים (גרופים) מלאות של שימנו, ללא עירוב של גרופים שונים.


דגמי ה- Emonda הראשונים יגיעו לארץ בסוף חודש יולי.



 
trek    TREK ישראל